בדיקת סטטוס וביטול הזמנה

שינוי הזמנה:

ניתן לבצע שינוי בהזמנת אתר ע"י התקשרות בטלפון למרכז ההזמנות בטלפון: 6333*

ביטול הזמנה:

לקוחות אשר בצעו הזמנה דרך האתר יוכלו לבטלה בעזרת שם משתמש וסיסמא שקיבלו באישור ההזמנה למייל.
לאחר כניסה לדף "בדיקת סטטוס וביטל הזמנה" ניתן לבטל את ההזמנה בכפתור" ביטול הזמנה".
במידה וביטול ההזמנה כרוך בתשלום מרכז ההזמנות ייצור עימו קשר על מנת להסדיר את הביטול.
ביטול ההזמנה מותנה במדיניות ביטול שהוגדרה בתקנון.

מדיניות ביטולים:

שעת קבלת החדרים הינה החל מהשעה 15:00, עזיבה עד השעה 11:00.
בשבת- קבלת חדרים כשעתיים לאחר צאת השבת.
ביטול הזמנה בעונה רגילה – עד 72 שעות ללא דמי ביטול , לאחר ה72 שעות דמי ביטול של לילה אחד.
ביטול הזמנה בעונות שיא : חודשי הקיץ יולי ואוגוסט ובחגי ישראל ( ראש השנה , פסח , שבועות וסוכות ) עד 7 ימים ממועד ההזמנה, לאחר 7 ימים דמי ביטול של 50% מגובה ההזמנה.
אי הגעה ללא כל הודעה מוקדמת – חיוב מלא של לילה אחד.

דרכי ביטול:

לקוחות שעשו הזמנה דרך האתר יוכלו לבטלה במספר דרכים:
  • בטלפון שמספרו 6333*
  • בפקס שמספרו 04-9531152
  • באינטרנט, דרך "בדיקת סטטוס וביטול הזמנה" באתר אוליב: ההזמנות שלי
  • בדואר אלקטרוני שכתובתו [email protected]
נהנים מהזמנה באתר
לפחות 5% הנחה במעמד ההזמנה
חיוב בפועל בעת הצ'ק אין במלון
עד 6 תשלומים ללא ריבית